Bestellen en bezorgen

Het bestelproces

Nadat je een product hebt gevonden naar smaak, kleur en maat, kun je het gewenste product in je winkelwagen plaatsen door te klikken op “voeg toe aan winkelmandje”. Je kunt vervolgens verder shoppen of direct naar je winkelwagen gaan.


In de winkelwagen vind je een overzicht van alle producten die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag en de verwachtte leverdatum zijn hier ook terug te vinden.


Klopt alles? Vul je emailadres in en klik op “afrekenen”. Vul verdere gegevens in om je bestelling te voltooien. Wanneer je klikt op “plaats jouw order” ontvang jij een ordernummer en een bevestiging via de mail.


Heb je deze binnen enkele minuten niet ontvangen, neem dan gerust contact op met ons op via info@ennela.nl of stuur ons een bericht via WhatsApp.


We sturen ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.


Je kunt ook altijd in je account de status van je bestelling controleren. 



Verzendkosten (Nederland) Bestelwaarde Verzendkosten incl. BTW
<85 €6,85
>85 €0
Verzendkosten (België) Bestelwaarde Verzendkosten incl. BTW
<100 €11,64
>100 €0
Verzendkosten (Duitsland) Bestelwaarde Verzendkosten incl. BTW
<150 €11,16
>150 €4,25
Binnen Europa
Neem voor de tarieven binnen Europa vrijblijvend contact met ons op via info@ennela.nl
Buiten Europa
Neem voor de tarieven buiten Europa vrijblijvend contact met ons op via info@ennela.nl

Betaalmethoden

In de webshop kan je betalen met iDeal en Bancontact. Deze betalingen lopen via Mollie Payments. 


Onze webshop maakt gebruik van een internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Alle gegevens worden versleuteld verzonden via een beveiligde TLS-verbinding. Dit staat voor Transport Layer Securite en is een verbeterde en veiligere versie van SSL.


Cadeaubon

Het is ook mogelijk om in de webshop te betalen met de EnNELA cadeaubon.

 

Tijdelijk niet voorradig

Wij proberen dit ten alle tijden te voorkomen, maar het kan eens voorkomen dat een product dat je hebt besteld toch niet voorradig is. Als een besteld product niet voorradig blijkt te zijn, ontvang je van ons een e-mail met daarin de volgende keuzes:

-       Nalevering – Je ontvangt de bestelling in twee delen. Er verandert hierbij niets aan de verzendkosten.

-       Annuleren – Je ontvangt het aankoopbedrag van het missende product binnen 14 werkdagen terug op je rekening.


Bezorgen

Al onze zendingen worden bezorgd door PostNL. Hiervan ontvang je ook een tracking code.


Ben je op het moment van bezorgen niet thuis? De koerier zal het pakket proberen af te leveren bij de buren. Als de buren niet aanwezig zijn, ontvang je een briefje met instructies voor het ophalen van de jouw pakketje bij een PostNL-punt.

Share by: